Mässa: Elmia mässan husvagnar, husbilar, fritid

Kund: Polar Husvagnar

Uppdrag:  Show på säljarträffen, varumärkesplacering - skapa en positiv association till varumärket   Polar husvagnar på Elmia mässan. 2001 - 2003

Målgrupp: Potentiella köpare på Elmia mässan .

Lösning: "Team building show", en strukturerad show med "sales-motivation". För produktplaceringen på Elmia skapades en spektakulär karaktär "monter i rörelese"
Isbjörnen bar på en husvagn, inuti fanns en artist som showade integrerat med Polars budskap. Montershow samt kundmiddagsshower ingick också i paketet.

Resultat: En total eventmarketingåtgärd, kickoff för säljarkår. Unik monterstrategi, "monter i rörelse"   med en förbluffande effekt - all time high på sålda husvagnar år två.

Så säger kunden: Proffessionellt, jag kan varmt rekomendera Vargen Event för varumärkesvårdande event. Vi sökte efter händelserna som skapade det där lilla extra, vi fick mer än så.