Kund: Burlins Motor Skellefteå

Uppdrag: Väcka alla sinnen och skapa en spektakulär upplevelse runt premiären av BMW 3-serien 2005

Målgrupp: Kunder och blivande

Lösning: Klassisk bilhall designades ( länk till verktygsboxen ) för att skapa en miljö med fokus på social samvaro, mingel, god mat och show. Arbetade med regi och storytelling (länk till verktygsboxen ) för att skapa dynamik under hela kvällen med en grande finale då BMW: n trollades fram.

Resultat: En välregisserad kväll där tiden bara rann iväg. Omväxlande underhållning, tid att både socialisera och njuta av god mat, inga longörer.

Så säger kunden: Lanseringen av den nya BMW 3-serien blev en succé. 140 gäster, både befintliga och blivande kunder, fick en upplevelse utöver det vanliga när det gäller bilpremiärer. Magi och musik samt massor av skratt och mingel samverkade till en otraditionell bilvisning". Vi sålde ett antal bilar dagarna efter festen till kunder som vi inte hade räknat med. Vi ser fram emot att samarbeta   i framtiden när vi ska överraska våra kunder och vara bättre än konkurrenterna!

Hälsningar "Carlsson"